duminică, 1 martie 2015

Cristian Ciocan a abandonat lupta cu Tyson Fury - Românul n-a avut nici o şansă: "A fost mai bun"


Boxerul Cristian Ciocan a pierdut centura WBO Intercontinental, la categoria grea, în gala de la Londra. Englezul Tyson Fury a fost cel care i-a luat centura românului prin knock-out tehnic.



În vârstă de 27 de ani, românul n-a mai putut continua lupta şi a abandonat în repriza a 8-a, după ce primit un upercut cu stânga.


Englezul a rămas neînvins la profesionişti şi are până acum 18 victorii prin KO.


“Un meci foarte greu. Mă aşteptam, pentru că, de când am venit aici, mi-am dat seama că o să fie greu, dar am vrut să-mi demonstrez mie că pot. Nu s-a putut, îmi pare rău, am făcut tot ce am putut. Ăsta e boxul.

E un pas mare pentru mine. Ce am putut, am făcut, şi viaţa merge înainte. Nu ne-am aşteptat să fie aşa. Am şi obosit. Mi-am dorit foarte mult şi cred că asta a fost şi o greşeală. Am muncit ca un nebun la antrenament, dar nu... A fost seara lui, a câştigat, a fost mai bun. Ţin să-l felicit.”, a spus boxerul român la Digisport.

1.05 era cota la pariuri pentru victoria lui Tyson Fury înainte de meci
Instagram

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu